Tema: Re: Matulas ne vien su vėjo malūnais kovoja
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-23 17:51:23
tai juk nieko baisaus, kol atlikinesi viesus darbus ir parktika igysi :)
Man labiau idomu kaip yra pvz su darbu sauga, profesinem ligom ir panasiai. Manyciau dirbantys veisuosius darbus turetu buti draudziami bent jau nuo nelaimingu atsitikimu. O ir nemazai parasu pridelioti i darbu saugos zurnalus :)

T:)