Tema: Re: Ar tikrai nesu suinteresuotas asmuo?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-17 18:04:54
Tai kad tas laiškelis vietomis kaip iš Delfi nukopijuotas: "neesant", "pikselių" ir pan. Sakinių struktūra vietomis neišbaigta, dėstymas neidealiai nuoseklus, nors bendras vaizdas geras.

Bendras įvertinimas mano toks: apskritai imant, viskas lyg ir teisinga linkme. Sąmoningi piliečiai siunčia duomenis, policija pradeda bylas, viskas čiki. Tiesiog globaliu mastu visoje VRM struktūroje nėra suformuotas vieningas šablonas, kaip reikėtų atsakinėti į piliečių pareiškimus. Tai ir improvizuoja pagal galimybes kiekvienas komisaras.
Vienas užsimena apie tavo, kaip galimo liudytojo, statusą. Kitą kartą - pamiršta parašyti, arba atrašė ne tas komisaras, arba jam šį tekstą padavė KITA sekretorė.
Dėl informavimo - visos šios bangos pradžioje, džiaugsmingesni pareigūnai dėkingumo vardan tikriausiai prirašydavo, jog informuos tave asmeniškai apie tai, kad kažkas nubaustas, kad tu būtum patenkintas pilietis ir liktum sąmoningas, ir toliau bendradarbiautum su teisėsaugos institucijomis. Vėliau (ar kitas komisaras, ar kitas atvejis), kažkas gal užsikasė nepaliaujamu srautu laiškų su nuotraukomis apie invalidus parkuotojus, tai nutarė atsiversti įstatymus, ir pasitikslinti, ar tikrai jie privalo tave informuoti. Na va, ir iškasė, jog neprivalo. Taip ir parašė.

Dinamiškai viskas, dinamiškai. Tačiau nematau teisės pažeidimų tame, jog vieną kartą tau parašė, jog informuos (tačiau neprivalo), o kai tu nusiuntei miegančio policininko nuotrauką ir grėsmingai parašei "davai informuojat staigiai", tai iškapstė, jog neprivalo informuoti.

J.