Tema: Re: Vilniaus energija ir naujos ...
Autorius: DaivaD.
Data: 2009-06-16 10:46:18
Nežinau. Žinau tik, kad tikrai nelakstysiu į jokius pasų poskyrius (kas tai yra, beje?) rinkti spravkių apie šeimos sudėtį. Nebent pasižadėtų kiekvieno šeimos nario užimamą kubatūrą išskaičiuoti iš buto kubatūros - būtų logiška, juk žmogaus užimamos vietos erdvėje šildyti nereikia, tiesa? :D
Be to, kaip ten bus iš tikrųjų, kol kas šakėm ant vandens rašyta. Bet akivaizdu, kad Vilniaus energija labai nori šitų parašų. Labai labai.