Tema: Re: tele2
Autorius: rr
Data: 2009-06-05 17:05:20
> Jei visos gyvenimo santaupos tera 100 Lt...na tada is tiesu belika
> apgailestauti ir toliau gyventi nuo algos iki algos. Del to ir sakau,
> kad tie kas nemoka elgtis su pinigais jais ir svaistosi labiausiai.

Nu gerai, darai periodinį mokėjimą, už pervedimą bankas paima 1,20 (ar
0,80, nesvarbu). Šios išlaidos lieka tau. O jei tele2 atveju darau debetą,
man tele2 šias pervedimo išlaidas kompensuoja. Tai ką aš periodiniu
mokėjimu išlošiu? Ir kaip su periodiniu mokėjimu nelikt skolingam?
Pastoviai permokėt? Pastovus permokėjimas tai mokėjimas elgtis su pinigais?