Tema: Re: Q: pamastymas
Autorius: Donce
Data: 2009-06-04 07:44:49
tai vo vakar kalbejau su rst teisininku :) kur atstovauja juos teismuose ir
t..t.
sake jei pats pranesi apie gedima tai gausi pagal minimuma, stukele kita.
jei pagaus, ty patikrinimo metu nustatys kad vartojama daugiau nei sukasi vo
tada tai paskaicuos pagal maximum ne stukele o keliolika ar keliasdesimt.
tai vo spresim dabar ta problema :(

--
Doncikas