Tema: Re: Kaip Lietuvoje reikalai su aukso gryninimu?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-03 16:47:35
Turi nueiti Blyno duota nuoroda, ir susitvarkyti bent SEND dalį - kad rašydamas žinutes tu siųstum headeryje ir koduotę. Tokiu atveju kitų skaitytojų skaitikliai galės atpažinti, kokia kalbos forma tu hieroglifus siunti, ir užstatys automatiškai viską gerai.
Dabar gi jiems reikia rankomis persimesti koduotę, nes pagal nutylėjimą jie užsistatė UTF-8.

Dalis asmenų pagal nutylėjimą nusistatę Win1257, tai jie ir mato tavo žinutes gerai (tu tame tarpe irgi).

Johnas