Tema: Re: Dyzelino isigijimas ir gabenimas keliais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-28 22:28:04
Nesigauna man siandien per viena karta pasisakyti. Yra dar LVAT
isaiskinimas, kad gabenimas mobiliose talpyklose (backos ieina ten pagal
apibrezima) prilyginamas laikymui ir bausti nereiketu. Nes iki tol
gaudavosi, kad kaimietis isimetes i priekaba puse backos saliarkos nuvezti
iki traktoriaus, budavo apkaltinamas kaip negerietis.