Tema: Re: asmens duomenys/vartotojo apsauga
Autorius: Bronco
Data: 2019-10-27 21:24:44
Aš tokius baudžiu pasiimdamas padirbtą mano paskyrą sau. Prisijungi su
forgot pass, ateis į tavo mailą ar telefoną naujas, prisijungsi, visus
pass pakeisi į nenulaužiamus, visus suvestus duomenis ištrinsi ar
pakeisi į kokius randominius ir paliksi paskyrą ramybėje, daugiau
juokdarys neprisijungs.

O jei dar ateina koks siuntinys ir paskyroje matosi kažkoks ne tavo
adresas, kartais gali dar juokingesnių dalykų pridaryti, jei aišku noro
yra :) Pvz. kai kurie siuntų vežėjai atsiunčia žinutes su klausimu, ar
norėtum atsiimti siuntą kokiame nors jų drop pointe, tai pasirenki
norimą ir ten ją pats pasiimi :) Tada ramiai lauki juokdario skambučio
su prašymu grąžinti siuntą :)