Tema: Re: TELIA siūlomas kelionių draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-09-19 07:16:49
Pavyzdziui:

10.2. Draudikas neatsako ir neatlygina žalos, kuri tiesiogiai ar
netiesiogiai atsirado dėl žemiau nurodytų aplinkybių, nepriklausomai nuo
to, kad žalos atsiradimui ar jos dydžiui įtakos galėjo turėti kitos
priežastys ir aplinkybės:

10.2.3. dėl to, kad Apdraustasis buvo apsvaigęs nuo alkoholio,
narkotinių ar kitokių psichotropinių medžiagų;

Konkreciai del sito bande smarkiai sumazinti ismoka keleiviui,
miegojusiam ant galines sedynes autoivykio metu.