Tema: Re: Nelegalus darbas?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-09-17 12:11:55
Kupolo išorėj projektorius. Jis dangaus kūnos mums rodo, ten planetas
visokias, žvaigždes, mėnulį, saulę, GPS palydovus.
O debesis ir lėktuvus iš vidaus su 3D lazeriniu projektorium paišo
(reptiloidai jau seniai juos sukūrė, tik kažkas neseniai tą technologiją
nutekino), o lyja ne per purkštukus, yra vandenynuose vietos, kur laivai
neplaukia, nes negali, tai ten stovi tokie kaip laistymo šlangos ir kur
reikia (arba nereikia) purškia vandenį į ten kur turi lyti žemėje. Kartais
ir vandenyną laisto, nu kai bugas programoj būna ir į žemę šlangos
nenukreipia.