Tema: Re: sodros dalbajobai
Autorius: fenix
Data: 2019-05-18 01:41:52
2019.05.18 00:47, tranzoo rašė:
> Ka jie ten ruko?!?
>
> ir ka rei padaryt, kad i zinutes reaguotu?
>
> Turiu skola. 36 eur., nes pora dienu veliau deklaravau isvykima, nei kad
> isejau is darbo. kaip ir px. nenubiednesiu, bet sukos nesugebejo per
> metus informuot. matai, as sodra.lt nenurodziau, kad galima man skambint
> ar rasyt el pastu, o paprastu, jie jau 'pyzdec kokie siolaikiski' ir
> nebegali... nugi kiekvienas lietuvis pradeda diena nuo sodra.lt
> zinuciu... pasirodo...
>
> uzblokavo visas mano rastas saskaitas (visas eu sajungoj, tame tarpe ir
> [...]

jo, ten "pagerinta" kontora, susiduriau ir as ne karta, bet 99% visu
situaciju puikiai sprendziasi gyvai prie langelio su jais. net buvau
apshales ant kiek afigienai butent ten jie dirba, nepalyginsi su kokiu
shudbankiu ar telijom. kaip telefonu tai nzn. gausi vaziuot i karolinishkes.

krc, kaip variantas priimt SE pilietybe ir nebeturesi problemu.