Tema: Re: Ar galima dirbti pagal autorines tėvystės atostogų metu?
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-27 19:05:47
matai, man taip pat sita reforma per pinigine brugztelejo.
ir tarp kitko is tiesu taip pat labai netinkamu metu...
bet tiesiog nebematau jau kitos iseities kaip tik rasti kazka linksmo sioj liudnoj situacijoj...
kai pagalvoju, kad mano seneliai pergyveno kara ir sibira, tai jau krize kaip nors isgyvensiu, bile tik kad karas neprasidetu ir pas baltas meskas neisveztu:)