Tema: Re: Marsh marsh kareiveli...
Autorius: Pi.
Data: 2009-04-27 11:09:57
su salyga kad konstitucinis teismas jau lyg dave isrisima ir sauktiniu
kairuomenes atsisakymas nepreistarauja konstitucijai.. tai sauktiniu
kariuomenes bus atsisakyta tik nuo s.m. liepos men.
cia truputis info apie visa tai:
http://www.alfa.lt/straipsnis/10267096/?KT.nagrines..ar.sauktiniu.kariuomenes.atsisakymas.nepriestarauja.Konstitucijai=2009-04-03_14-49
 ir dar.. vistik yra taip kaip yra.. ir turi pats informuoti komisariata
pagal gyvenama vieta... ir manau, kad yra terminas per kiek tai turi
padaryti pakeites gyvenama vieta.. kai prisiregistruosi, tai nereiks
vazineti po 200 km... ir net dokumentus persius is utenos i vilniu jie
patys:)