Tema: Re: Atliekų mokestis ir skola
Autorius: MRT
Data: 2019-04-17 22:06:22
> Gavau pranešimą iš skolų administratoriaus apie tai kad reikia sumoketi
> mokescio uz atliekas isiskoinima ir skolos administravimo mokesti.
> Nieko pries skola sumoketi, bet kaip del to administravimo mokescio?
> Reikalas tame, kad nuo senu laiku siuksliu vezejui buvo mokama tiesioginio
> debeto ir e-saskaitu budu. Apie tai, kad kazkas pasikeite (reikia moketi
> “Vilniaus atlieku sistemos administratoriui”), nekas nepranese, saskaitos
> irgi negavau, jokios naujos sutarties nesudarinejau ir tt.
> Grasina duomenis apie skola  “sutarties pagrindu” perduoti uab “Credit
> [...]

idomiai.. ŠiVasia kiek jau ten renka?.. nuo 2018.05men?
nepastebejai, kad neina e-saskaitos ir nevyksta nuskaitymai uz siuksles?
man (bute) saskaitos ikrito, mokestis gerokai mazesnis uz buvusi.
pernai uz 8men 25Eur, siemet 36Eur .. 20men 61Eur, tai ~3Eur/men
kaip ir visai nieko.. lyginant su buvusiais ~7Eur/men (6,96 Eur/men)