Tema: Re: Dėl vaizdo kamerų deklaravimo
Autorius: gopenzo
Data: 2019-04-11 09:34:10
bandžiau pildyt kažkada... kantrybė trūko po kelių minučių. kol esi
neprisijungęs ir spaudi ant nuorodos, tiesiog niekas nevyksta. tai bl
sunku buvo padaryt kokį pranešimą?

ir išvis, kurią formą reiktų pildyt? pirmą ar antrą? kuo jos skiriasi?

įdomu ar daug kas užpildė tas formas su tokiu formų pateikiamumu.

susinervinau.