Tema: Re: Mokesciai
Autorius: liteonas
Data: 2019-02-27 15:55:55
As irgi manau, kad tu turi moketi mokescius pagal tos salies, kurioje gyveni
ir dirbi, mokesciu sistema. Jei tai butu ne nuotolinis darbas, o fiziskai
dali laiko butum kitoje salyje ( tarkim savaite LT, savaite DE kitoje
imoneje), tai manau kad visus mokescius moketum pagal kitos salies mokesciu
sistema, ir jau cia nieko nereiketu moketi apart deklaravimo....

"tranzoo"  parašė naujienų news:q55mmf$h9h$1@trimpas.omnitel.net...

ne, tik lietuvoje.

On 2/27/2019 10:11, Linas wrote:

> Moketum abiejose.
> Kitoje salyje tau nuskaiciuotu automatiskai.
> LT moketum tik PSD ir turetum GPM deklaruoti kitoje salyje gautas pajamas
> ir
> sumoketus mokescius.
> Tada metams pasibaigus bandytum LT permoketus mokescius kazkiek
> susigrazinti.
> bet realiai tai sansu kazka atgauti is LT labai mazai.

__________ ESET Endpoint Antivirus __________

This email was scanned, no threats were found.

Detection engine version: 18942 (20190227)

http://www.eset.com

__________ ESET Endpoint Antivirus __________

This email was scanned, no threats were found.

Detection engine version: 18944 (20190227)

http://www.eset.com