Tema: Re: Newton Laws
Autorius: ddd
Data: 2018-10-15 19:36:23
> aplinkui begaline tustuma. Vistiek kiltu klausimas is kur jis atsirado,
> vienintelis atsakymas, kad visada buvo.

Vienas apvalus guzas ikaltas nuo mokyklos laiku jusu galvoje...

Pagal vikipedija auksciausiai pakilusi konstrukcija raketiniu varikliu buvo
max 106km
Auksciausiai pakiles Buran kaip ir Challenger yra max 70km
Niekas joks gyvas kosmonautas auksciau 100km neskraido.
Nes zemeje yra radiacijos fonas 0.5-0.7Mkrg, prie cernobylio sarkofago yra
2.5Mkrg, keleiviniame lektuve 10km aukstyje yra 3.5Mkrg, ( jei netikit,
pasiimkit i rankini bagaza radiacijos matuokli) o kiek radiacijos yra
70-100km auktyje tau niekas nepasakys, be to virs 100km auktyje temperatura
persivercia is - i labai dideli + net iki +1500C o auksciau +2500C ir dar
daugiau.

Todel jokie gyvi sudai kosminese skardinese ten skraidyti negali...

be to vienam zmogui 1 val ramybes busenoje reikia 60ltr deguonies.
Kiek su 1 balionu gali panardyt vandenyje (30min ) ??
Suskaiciuok balionus, tipo kosmines skarbonkes plota, kosmonautu skaiciu,
paru skaiciu kiek jie ten kvepuoja ir pamatysi, kad esalono vagonu su
deguonimi niekas i ten neveza..
Todel visa tai yra tik kinas ...zombiams...

Pasiimk bent jau 250-500x teleskopa ir nuvaziuok nakti uz miesto, kur nera
pasalinio apsvietimo.
Jei netingesi praleisti nakti vidury lauku ir gerai isiziuresi, pamatysi,
kad tos visos planetos yra "lemputes" ant kupolo.
Netgi matosi, kurios lemputes auksciau, kurios zemiau, netgi matosi kupolo
konfiguracija ir jo ribos.
Viskas labai panasu i kaip oloje atrodo stalaktitai...
Jei netikit... patys patyrinikit bent keleta naktu...

Buvau nusivezes teleskopa ant Palangos tilto.
10m aukstyje virs vandens matosi visa pakrante su vaikstanciais zmonemis
krante iki pat Lieposios.(~60km) toliau uzsisuka krantas.
O nakti matosi Gotlando salos svyturys kuris tik 22m aukscio ir randasi uz
(~200km)

Visi tik tikite tai, ka jums kala i galva informacijos priemones...
Bet patys nic nieko nedarote, kad kazka patikrinti paciam,
nes nenukeliat subines nuo sofos...
nes o naxui...
juk ir taip gerai !