Tema: Re:Myzbaris
Autorius: Mudakas
Data: 2018-10-07 21:58:20
On Sun, 7 Oct 2018 09:49:31 +0300 (GMT+03:00), Julius
<opeliukas@gmail.com> wrote:
> Kodėl nori Laisvoje šalyje Laisviems žmonėms UŽDRAUST mėgautis
>  LAISVE? Juk tiek buvo kovota dėl LAISVĖS. O tu nori UŽDRAUST kaip
>  LTSR laikais.

Todel, kad jei melynanosiai tik gertu viduj tai man pofik butu. Bet
dabar prie duru nuolatos kruva ruko. Masinos nuo 8 ryto vaziuoja non
stop kas kelias minutes. Keleivi paleidzia, po langais apsisuka ir
isvaziuoja. Ir taip iki kol dirba, taip mazdaug 23.00. Visos sienos
numyztos. Esu net zajava ant vienu agresyviu myziku parases, tai gavo
baudos. Vakare suni vedziodamas per savaite pora myziku apstaugiu.
Pieva pries nama bikais nuklota. Is kiemo kas savaite kokius reik
isprasyt kurie laka po langais ir rekauja. Net nuo savo duru esu pora
ismetes. Is laiptines dar daugiau. Vaikam cizas po viena pardavineja,
tai ju sniuras. Perka ir uz kampo, vietoje, po langais ruko. Aisku su
riksmais, klyksmais ir blutufinem kolonelem. Nu ir taip toliau ir
panasiai. Daede krc.

Tai kazi ar cia dar yra ju laisve? Nes man rodos lenda stipriai i
mano laisve.