Tema: Re: To fenix : Sergel skolos mokestis
Autorius: fenix
Data: 2018-09-20 20:17:41
2018.09.20 19:01, unlocked rašė:
> Kaip ten baigesi, gavau laiska su skola 0eur ir praso sumoket skolos
> adinistravima jiems 10eur :D , ty mazdaug pamenu , kad per atostogas
> velavau telijai sumoket, bet sumoketa buvo po 2savaiciu, paslaugos
> atjungtos nebuvo, dabar ateina laiskas is Sergel po 3menesiu. Kaip
> formaliai juos pasiust nx, nes zinau , kad laiskus siuntines ilgai ir
> paskui zek dar is anstolio gausiu. Anyway kodel ne 30eur praso uz skolos
> administravima?:)gal yra kur reglamentuotas dydis?

der nesibaige, as jiems issiunciau klausimus kelis, parase, akd atsakys
per 30d. atsakymo dar negavau. is esmes cia viskas buvo apkalbeta,
mazdaug: kas jus tokie? kodel is manes norit? kodel turiu moket, jeigu
skola 0? is kur mano asmens duomenis gavot? pagryskit skolos isieskojimo
ikainius, is kur susidaro 6 EUR.