Tema: Re: konfidenciali info
Autorius: 0.5B
Data: 2018-09-06 09:29:17
na, ten nėra tokių punktų, kaip nedirbti pas partnerius ar konkurentus, bet
formulacija tokia, kad visa info, įgyta darbo metu, konfidencilai, taip kaip
ir gaunasi, kad negaliu dirbt toj srity, nes tektų naudot visą žinių bagažą,
įgyta šiam darbe. Aišku, čia diskutuotina, ir visaip vartyt galima; bet kad
ir tas faktas, kad bet koks pažeidimas - bauda 30k, man atrodo visiškai
neadekvatus.

"gopenzo"  wrote in message news:pmomot$u55$1@trimpas.omnitel.net...

5 metai tai stipru. šiaip už tuos 5 metus turėtų būti numatyta konkreti
kompensacija, jeigu jos nėra - sutartis kaip ir niekinė. kiek man yra
žinoma.

mačiau sutartį, kur parašyta maždaug taip: "nedirbti 1 metus pas
partnerius, konkurentus ir panašiai. kompensacija už tai yra įskaičiuota
į dabar gaunama atlyginimą."