Tema: Re: Notaras ligonineje
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-08-29 23:38:05
Mane tai notarai sunervino prieš porą metų panašiai. Situacija buvo -
pacientas adekvatus, bet akivaizdu, kad kitos dienos gali ir nesulaukt.
Paprašė sutvarkyt reikalus kelis iki mirties (palikimą norėjo išdovanot
notariatai, kad būtų tvarkoj viskas, nes pamatė, kad vaikai dar gyvam
esant pradėjo turto dalybas). Visus Vilniaus notarus apskambinom, visiem
daug maž px buvo situacijos skuba.