Tema: Re: skolos isieskojimo mokestis
Autorius: MRT
Data: 2018-08-25 11:51:15

> hmm, tai gaunasi, kad sergel patyre nuostoli, lygu savo atliktu veiksmu
> savikainai,

koks dar nuostolis?.. neapmoketa paslauga nuostolis?..
sergel suteike paslauga (klausimas kam) ir nori atsiskaitymo uz ja..

> ar,
>
> is viso ESO nepatyre jokio nuostolio, todel jokios treciuju saliu
> pretenzijos yra nepagrystos?

Labiau link to.. tarkim ESO apmoka Sergeliui uz isieskojima 6 Eur,
kuriuos ESO praso is taves atlyginti, nes ESO patirtos islaidos kaip ir
susiveda i ESO nuostolius..

Man labiau kyla klausimas ar automatiniu budu formuojami tokie
0,00 tiekejui + 0,00 sergeliui reiskia, kad Sergelis ESO'sui
suteike skolos ismusimo paslauga, uz kuria ESO turi atsiskaityt,
kad taptu ESO nuostoliu?

Ar tikrai Sergeliams neuztenka tikruju skolininku, kurie ir
po raginimo nelabai nori/gali susimoket, o ne siaip primirso ar pan.

PS. Niuansai LESTO - LT => ESO dabar uz elektra, kai deklaruojam
iskaitoma uz einamaji menesi, gal yra uzuominu apie deslpinigius.
Ten terminai gausiai sueina? Nors siaip formalius terminus berods
as neatitinku - ka rodo menesio pabaigoje uzrasau ir sumoku,
sugeneruoja pagal tai saskaitas, tai visos Moketi 0,00.