Tema: Re: Dviratininku greitis dviraciu takuose ir saligatviuose
Autorius: Lapinas
Data: 2018-08-20 10:26:54
Yep

57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis,
o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal
eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais
važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba
viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau
jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip
pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo
juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir
dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią
pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį
leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui
(3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.