Tema: Re: Pavedejimas be testamento.
Autorius: Julius
Data: 2018-08-11 16:21:38
"Bamut" <bamut@rayon.tam> Wrote in message:
> todel kad vienas is tevu mire, o kitam priklauso tik 1/2 turto. Likusia reikia dalintis, arba atsisakyti nuo paveldejimo.

Reikia?! Kas taip sugalvojo? Kodėl kraujo ryšys duoda galimybę
 disponuoti turtu, prie kurio sukurimo tu nei piršto nepridėjai?
 Tai čia puiki terpė interesų konflikrams. Tariamas paveldėtojas
 pralaksto savo pusgyvenimį, pralatravoja, o vienam iš gimdytojų
 užsilenkus jis atstato krutinę ir pareiški, kad TU 3,14 iš čia
 motin ar tėvai. Nes man dabar čia reikia. Arba aš parduodu savają
 dalį, o tu žinokis.
Kada tokia nesąmonė įteisinta?

--
Storas