Tema: Re: BDAR ir prekiu siuntimas pagal sutarti
Autorius: marijonas
Data: 2018-05-25 17:05:38
Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message:
> koNpetetingi auditoriai sakė, kad apskritai email nenaudotinas, by
> design. į klausimą ką naudot - neatsakė

Web based pristatymus reikia naudoti. T.y.  vietoj laisko turinio
 gauni linka i websaita, ten prisijungi ir pasiskaitai. Yra
 freewariniu home useriams: protonmail, tutanota. Turi ir ofice
 365, neseniai gmail paleido funkcija Gmail Confidential - bet ten
 dar ne visai aisku kiek jie atitinka gdpr reikalavimus del
 duomenu laikymo Europoje.
Meilas, kaip teisingai sake, neskirtas sekretams siuntineti, bet
 norint, net ir elementarus zipas yra sprendimas, jei
 slaptazodziai geri. Taip pat ir s/mime ar pgp, tik reikia
 klientus tinkamai sukonfiguruoti atsizvelgiant i praeitos
 savaites naujienas del pastaruju.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/