Tema: Re: VMI vs UK
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-05-01 17:22:36
Kokie visi gudrus iškart ant valstybės varyt. LT VMI prie to, kad esi
Lietuvos pilietis, su tam tikrom pareigom ir teisėm. Jei įstatymas
liepia tau kažkokias pažymas teikt, tai kokia bėda jas teikt? Pareigų
nevykdymas kartais užtraukia baudas ir nemalonumus.

Jei dirbi užsienį tvarkingai ir ten moki mokesčius, gausis veikiausiai
kaip neapmokestinamos pajamos. Čia jau spėju, tiksliai nežinau, man
neaktualu.