Tema: Re: Buto nuomos sutartis
Autorius: bezas
Data: 2018-04-13 07:50:52
Tai kai pats pradeda remontuoti tai cia aišku kad ne nuomotojo problema.

Aš darydavau taip "alio, neveikia, norėčiau kad veiktų ryt poryt."
Kam man tas vargas pačiam kažką remontuoti. nuomos visas gerumas kad
būdavo dzin ant visų tų buitinių dalykų.
per nuomos karjera ir maišytuvai prakiurę buvo ir boileris degė,buitinė
technika gedo. Su vienais problemų nebuvo su kitais pavo pasiūlyta jei
kažkas nepatinka į teismą eiti. Bet kadangi patys nelegalai buvo tai
drąsos neužteko.