Tema: Re: garso įrašas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-09 14:10:33
Irasa naudoti gali, tik vaiku teises cia ne prie ko. Issimi vykdomaji rasta
ir eii pas antstoli, pagal ji bandai bendrauti. Jei grafiko nesilaikyma -
antstolis privalo surasyti rendimo nevykdymo akta ir ji erduoti teismui. Ten
skiria bauda kaltam asmeniui. Irasas - normalus irodymas.

"TT"  wrote in message news:packsv$gsp$1@trimpas.omnitel.net...

bendravimo grafikas nustatytas, bet motina jo nesilaiko surasdama
įvairiausių argumentų, kaip kad ir tas.
tai galiu vaikų teisėms sakyt, kad turiu įrašų tokių?
neapkaltins kažkokia nelegalia veikla?  :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O bendravimo grafikas nustatytas? Jei ne - pradeti nuo to. Garso irasas -
tinkamas irodymas.

"TT"  wrote in message news:pabbm3$ko7$1@trimpas.omnitel.net...

yra problema, sūnaus mama visaip trukdo bendraut su sūnum, kreipiausi į
vaikų teises, jiems ji pasakoja, atseit sūnus [8m] pats nenori pas mane
važiuot ir pan., o per prievartą jį verst ji negalinti.
per paskutinį šiaip ne taip suderintą susitikimą su sūnum įrašiau, kaip jis
prašo manęs nevežt jo pas mamą, ir kad jis nori pas mane nakvot [kas
prieštarauja motinos melams].
klausimas - ar aš tą įrašą galiu pateikt vaikų teisėms kaip įrodymą, kad ji
meluoja ir sūnus nori pas mane nakvot ir bendraut?