Tema: Re: Kaip kovoti su medziotojais ? (+500kb)
Autorius: fenix
Data: 2018-03-30 16:45:21
2018.03.30 16:42, 123 rašė:

> Na tai negi nera kokios institucijos i kur galima butu parasyt koki
> pareiskima ?
> Nes pries kelis metus rasiau jau pareiskima policijai, kad nupjove egles,
> tai pasake, kad samdykis apsaugos firma, nes mes tavo misko nesaugosim...
>
> O dabar ka... siaip sau siulote ramiai ziureti ir nieko nedaryti ???

suprantu tave. esi realiai nukentejes ir dar is taves tyciojasi. tai
keliai realiai LT yra 2, vienas kietakakcio: apskundi visus tyrejus
tiesiai i policijos departamenta, kad netiriami mano materialiniai
nuostoliai, is manes tyciojamasi ir nera uzregistruoti ivykiai,
policininkai turi giminystes rysiu su savavaldziavimu uzsiimanciais
medziotojais, is bokstelio vakarais girdisi girtu zmoniu dainos ir
riksmai. o kitas kelias uzsiimti partizaniniu karu... darai viska, ka ir
pirmu atveju, taciau anonimiskai, ir darai ta pati jiems ka ir tau -
tiesiog kenki/vagi. kitokiu metodu nezinau