Tema: Re: MB registravimas ir buvein??
Autorius: svyt
Data: 2018-03-23 21:47:28
Nu, ir visokio plaukonskolu ismusinetojai lankosi, o ju tokia
 profesija, kad nedziugina savo apsilankymu, nors ir ne tuo
 adresu
ateina. Maza kam tas nuomininkas lieka skolingas, ir maza
 kokias budais bandys skolas issimusti. As nesutikciau kad mano
 bute butu kokia nors imone. Net mano paties- ateis kokie
 mokesciai ir pasiims kompa su nelegaliu ofisu.
Geriau, kokiam vilnijos verslo inkubatoriuje registruot imone.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/