Tema: Re: zeme
Autorius: liteonas
Data: 2018-03-22 12:53:44
mano tikslas buvo tapti bendrasavininku ir igyti daugiau daliu po
truputi.... + kai esi bendrasavininkas, turi pirmumo teise pirkti/privalai
buti informuotas kai parduodamos kitos dalys...

"fenix"  parašė naujienų news:p8grn7$q0r$1@trimpas.omnitel.net...

2018.03.16 17:03, liteonas rašė:
> pirkau 1 dali is 5 - nebuvo jokio plano, jokio atidalinimo...

klausimas is mano varpines: o koks tolkas is to?
noretusi issiparduoti tokias dalis

(yra giminej sklypas su ~10 savininku, mamai priklauso butent 1/10
dalis. hektarais ten, ir netgi kom paskirties, bet niekaip bent 10 metu
ten niekas nepajuda ir nepajudes, nes kai tik atsiranda kupcius visiems
smegenys susisuka ir derybos nutruksta)

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 17098 (20180322) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com