Tema: Re: legalus prievartinis ispirkimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-24 09:27:17
Pagal sita straipsni ieskok:

4.80 straipsnis. Atidalijimas iš bendrosios dalinės nuosavybės
1. Kiekvienas bendraturtis turi teisę reikalauti atidalyti jo dalį iš
bendrosios dalinės nuosavybės.
2. Jeigu nesusitariama dėl atidalijimo būdo, tai pagal bet kurio
bendraturčio ieškinį daiktas padalijamas natūra kiek galima
be neproporcingos žalos jo paskirčiai; kitais atvejais vienas ar keli iš
atidalijamų bendraturčių gauna kompensaciją pinigais.
3. Bendraturčio kreditorius turi teisę reikalauti atidalyti skolininko dalį,
kad būtų galima iš jos išieškoti.
4. Jeigu vienas iš bendraturčių yra neveiksnus ar nepilnametis, atidalijant
dalį iš bendrosios dalinės nuosavybės turi dalyvauti
globos (rūpybos) institucija.

"trint"  wrote in message news:p6pdc9$2hb$1@trimpas.omnitel.net...

idomu, gal yra kokia nuoroda i panasia nutarti ? ten visi variantai
panasu lengva nebus.....