Tema: Re: Pranešimas apie paskirtą baudą už administracinį nusižengimą - kokį?
Autorius: ostapas
Data: 2017-12-21 09:37:10
Kažkur ten turėtų būt nukreipimas į policijos portalą. Jei viskas dar
tvarkingai veikia, tai net logintis papildomai neturi reikėt.

"Niccolo"  wrote in message news:p1fo2u$ceh$1@trimpas.omnitel.net...

Per "Mano VMI" gavau pranešimą, kad man paskirta bauda už administracinį
nusižengimą pagal procesinį dokumentą - administracinį nurodymą.
Nurodymas neprikabintas. Nurodyta gal 50 būdų baudai sumokėti, bet už ką
- nerandu. Siūlo kreiptis papildomos informacijos į AVPK, paskambinus
ten davė kitą numerį, kur ragelio niekas nekelia. Gal yra kokia paieška
internete ar dar kas nors?