Tema: Re: Servituto keitimas
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2017-12-16 20:38:20
Sakydamas "servituto" turejau minty servituta kaip sutarti, o ne kaip
isskirta zona. Man sake, kad pareiga priziureti, kad apsaugos zonoje
neaugtu medziai, tenka zemes savininkui. As noreciau, kad ta apsaugos
zona priziuretu el.linijos savininkas (o dar geriau, kad linija is viso
perkeltu 10 metru arciau salia esancio kelio, bet cia, manau, lengvai
nesigaus).