Tema: Re: Svetaines perleidimo klausimas is fizinio asmens imonei
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-07 14:37:30
paprasciau - perleisti. maziau popierizmo ir daugiau aiskumo.

"Aras"  wrote in message news:p0aqji$i1l$1@trimpas.omnitel.net...

Tai geriau perrašyti ar nuomoti?
Reikalas tas, kad tame pačiame serveryje sukasi dar pora smulkių asmeninių
svetainių. Kadangi visa tai be jokio pelno (hobis), tai nesinori pirkti dar
vieno serverio paslaugos ir atskirti privačias svetaines nuo VšĮ.