Tema: Re: UABo akcininkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-12 13:35:10
Akcininkas negali. Tavo isvardintus veiksmus gali atlikti imones vadovas ar
jo igaliotas asmuo (gali sutapti su akcininku, bet statusas kitas). Mielkam
akcininkui pirmiausia reikai zinoti, kad tokie veiksmai atliekami ir tureti
kuo pagristi, kad jie patenka po BK savoka "patikėto turto išsvaistymas".

"cD-r0m"  wrote in message news:ou90cv$bnc$1@trimpas.omnitel.net...

Žavu, kaip galima atsakyt vienu žodžiu  tokio ilgio mintį :)

Ką 20-tiniam daryt, kad negalėtu, nes man kaip bežiūriu atrodo, kad jis
tik bumbėt it tegali?