Tema: Re: Ar gali netaisyti ebooko pagal garantija del stai tokios ekranoproblemos?
Autorius: Fred
Data: 2017-10-17 22:26:43
10/17/2017 14:44, gopenzo rašė:
> kokia dar garantija 1 metai? Lietuvoje viskam, apart maisto prekių
> žinoma, yra 2 metai garantija, nebent pardavėjas nustato ilgesnį terminą.
>
> sugedo - prašai grąžinti pinigus. negrąžina - prašai raštiško atsakymo,
> kad atsisako grąžinti ir kodėl. su tuo raštu ir skundu į VNMPI. nu o
> toliau ten jau bus matyt.

As irgi norejau tokio eiliskumo laikytis, bet, aiskina man, kad jokio
popieriaus ten neraso, siuncia nafig, tipo pats iskelei, nors, atseit,
kartu ir teigia, kad ju ekranai labai luzta. Gavosi taip, kad boba
nesugebejo issireikalauti popieriaus, pradejo remonta savo lesomis, ir
dabar jau viskas post factum. Bet ji drasko man akis aiskindama, kad
nieko as nebuciau galejes cia padaryti, tipo jokio popieriaus neisraso,
niekas nieko negrazins, nes pats sulauzei, nors ir nelauzei. O as buvau
linkes ismeginti eiti teisiniu keliu ir kreiptis i "Vartotoju Teises"
(kaip jos ten dabar vadinasi), ir net jei ir nebuciau nieko gaves,
buciau gaves patirties.