Tema: Re: Kompensavimas liudininkui
Autorius: Arj
Data: 2017-09-29 13:52:10
nu seku as "tas nesamones", tik kad dauguma atveju tai visuomenei naudinga
veikla.
Nes istatymu tikrai daug gaidisku, ir dar gaidiskiau, kai jie taikomi
pasirinktinai.
Rusisjoj taip ir dabar yra, o man ten visai nesinori. Va Zirmunuose realiai
parkavimas pasikeite po Kedo reidu.
O kas del to kad per pereja butina vestis dvirati o nevaziuoti - mano galva
vienas debiliskiausiu KET reikalavimu, ypac kai ten yra nuostata jei kelia
kerta pazymetas dviraciu takas - juo galima vaziuoti nenulipant nuo
dviracio. Va kaip tik netoli manes, upes g (prie forum palace, apacioj)  yra
tokia vieta - T formos sankryza, pesciuju pereja vienoj puses, dviraciu
takas kerta gatve kitoj pusej - tai ten su nupistam nuo vaizdo su dviraciu
but kur kas didesne tikimybe vaziuojant pagal taisykles dviracu taku, negu
pazeidziant taisykles ir vaziuojant per pereja

"markatas"  parašė naujienų news:oqiu9h$8d3$1@trimpas.omnitel.net...

Matai matyt mazai Kedo nesamones seki. Nebutu dvigubu standartu zmogus, tai
viskas gerai, bet vienose vietose vaizduoja baisiausia teisuoli, kitose deda
skersa ant istatymu ir ant valstybes. Ne be reikalo su Zuokula bendra kalba
buvo rades

markatas