Tema: Re: Sutarties nutraukimas
Autorius: Sail
Data: 2017-09-22 09:53:03
sorry uz offtopic'a, bet sutarty ka pirmu reikalu ziuriu tai nutraukimo
salygas.

Nes labai xujovu variantu yra teke matyt gyvenime. Pvz neispeji pries tris
menesius iki sutarties pabaigos ir dar moki uz metus.

Tavo atveju tiesiog pasikalbeciau su kita puse ka jie mano apie sutarties
nutraukima, jei jau sutartyje nera numatytu normaliu nutraukimo salygu.