Tema: Re: Klebonas kariuomeneje
Autorius: Bronco
Data: 2017-07-06 00:49:32
On 2017-07-06 00:28, Linas Petkevičius wrote:
> As nekalbu apie tai ko reikia. As kalbu apie dabar galiojancius
> istatymus ir KT isaiskinima. O pagal ji logiska butu, kad tarnautu ir
> moteris.

KT oficialiai aiškina Konstituciją, o jei Konstitucijoje juodu ant balto
nėra nustatyta pareiga moterims tarnauti kariuomenėje, tai ir KT prie
tokios išvados prieiti negali.

O tai kad "Konstitucija turi būti būtent teisių, o ne privilegijų
saugotojas" yra absoliuti teisybė. Tiesiog kartais kyla nesusipratimų,
kai bandoma atskirti kur dar yra "teisė", o kur ji jau perauga į
"privilegiją".

Kaip jau rašiau, mano nuomone, moterų atleidimas nuo tarnybos
kariuomenėje nėra privilegija.