Tema: Re: Individuali veikla
Autorius: Virtualus
Data: 2009-04-22 15:45:35
O kaip yra su verslo liudijimu ir PSAD. Kai emiau verslo liudijima sumokejau
kiek supratau pajamu mokesti, o ta PSAD ar kaip ji ten (72 LT men) sake
galima ir metu gale sumoketi. Ar jis irgi dirbanciam netaikomas? O jei
taikomas tai kaip po mokesciu deklaravimo VMI man paskaiciuos, ar paciam
reik pasiskaiciuoti ir sumoketi?