Tema: Re: keista problemele
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-20 19:56:29
Ot duoda senimas...

IMHO cia patarimu ish teisines puses nelabai ir reikia. Tegu tariasi senukas
su mociute graziuoju,nes tokio ieskinio atsiradimo, proceso ir jam tinkamo
sprendimo galimybe matau labai miglotai. Gal su jo vaikais pakalbeti ir
problema issispres ? Nes prisikvailiosim iki nelegalaus darbo (jei diedukas
dave bobutei penkis litus uz peciaus pakurstyma).