Tema: Re: Reikia kurybisku patarimu
Autorius: Matas
Data: 2009-04-20 08:58:25
Geriausias budas kloti istorija is pradziu saziningai ir policijoje ir
nepranesant policijai STT. Laiptineje dar imontuoti pasleptas kameras ir
pasitarti STT del irangos. Situacija labai rimta ir jei jis turi patirti -
tai jis tokius veiksmus atliko kazkur kitur. Tai jau pliusas Jusu puseje.
Tai gali padeti STT ir policija. Be to STT gali padeti issiemusi is
prokuroro ar teisejo leidima pasiklausyti pokalbiu. Tai taipogi pades
tamstai Video irasai  labai reikalingi... Kuo greiciau jie atsiras tuo
geriau tamstai