Tema: Re: autorines sutarties pvz
Autorius: P@ulius
Data: 2009-04-16 18:36:12
Sutartis - smulkmena.
Ir įsivaizduok, veikia! Buvo vienkartinis poreikis perrašyt šimtus
autorinių sutarčių. Viskas su elementariu adresavimu sukurta.
Ten pat - protokolai, aktai, faktūros.
Ir viskas dėl to - kad programeriai ant tiek išpyzdėję, kad nesiemė šito
reikalo. Taigi, kelių vakarų darbas ir gimė šis "šedevras". Dabar jau
supratau, kad su niekuo nesidalinsiu.
Gero vakaro išradinėjant dviratį patiems!