Tema: Re: Kaip "apsimoka" iseit is darbo?
Autorius: Bangis
Data: 2009-04-15 19:43:36
Teisingai sake. Jei iseini savo noru, tai pasalpos nemoka man atrodo 3 ar 6
men. Nebent iseini todel kad nesumoka algos, tada taip ir reikia forminti
pareiskima. O geriausia zinoma tegu atleidzia. Bet kokiu atveju - jei firma
bankrutuoja tai babkiu jau neber, tai greiciausia ir algu niekas nemokes.
--
Bangis