Tema: Re: kompo pardavimas fizinio asmens imonei su saskaita?
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2017-04-13 22:06:04
patikslinsiu: 2500 eur per metus neapmokestina

"MRT"  parašė naujienų news:ocfnas$2e5$1@trimpas.omnitel.net...

> sveiki,
>
> Yra atliekamas kompas namie su win 7 pro oem lipduku. Jo nereikia, bet
> esme, kad jo verte gerokai didesne imonems, nei fiziniams. Kompas pas mane
> atsirado legaliai, nors pries kelis metus ir isigijimo dokumentu
> nebeturiu.
>
> Ar parduodamas kompa galiu tiesiog israsyti saskaita imonei kaip fiz asmuo
> ir nesukti galvos? Kaip ten po to deklaracijos ir pan briedas? Vienetinis
> sandoris, nenuolatine veikla.
>
> Dekui uz kometarus.

Saskaita nebus juk PVM'ine.. todel 363 Eur su PVM (300+PVM)
imonei "pigiau" nei tavo tarkim 320 Eur ..
Del deklaraciju - pridaviau i EMP'a matkiu, tai apsisviete GMP308T,
bet mokesciu jokiu neprisideda.. iki 2500 Eur neapmokestina..