Tema: Re: Nuominink? i?kraustymas
Autorius: svyt
Data: 2017-03-31 10:18:54
Mano atveju taip, nes kitu budu apsidraust nemaciau. Jei nuoma ir
 uzstatas butu didesnis nei galimos juridines islaidos tada
 paprasciau. Arba nuomuot plikas sienas, nes vistiek, po kiekvieno
 nuominko bent perdazyt sienas reikdavo, visai kitaip atrodo kai
 butas kvepia dazais o ne buvusio nuomininko peregaru. Tad daznas
 nuomininku kaitaliojimasis yra nuostolingas, faktiskai nuomuot
 trumpiau nei pusmeti geriau isvis nenuomuot, nekalbant apie
 rizika uzsiraut ant visokiu gaidziu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----