Tema: Re: loterija ???
Autorius: Komp
Data: 2017-03-10 11:32:51
> Kiekviena skirtingai, taisyklese aprasoma (Teleloto, Vikingu loto ir t.t
> nereik GPM moket, nes sie turi loteriju organizavimo licencijas ir patys
> moka mokescius nuo loteriju apyvartos.

Laimeta suma ten nedidele, na bet vistiek kazkokie pinigai.....jei
organizatoriu tai pervedama i mano kaip laimetojo saskaita, tai reiskia as
tada nemoku jokiu GPM ?
Taip? kiek laimejau, tiek ir gaunu, taip ?

O klausimas tame, kad jei as pervedu ta suma sakykim savo vaikams, jiems VMI
deklaracijoje jau gausis kaip gautos pajamos ir jos turbut bus apmokestintos
?

Cia kalbu apie tai, kad tiesiai vaikai to bilieto ir laimejimo pasiimti
negaletu nes jie gyvena ne LT.