Tema: Re: Gudravimas su alkotesteriu
Autorius: Fred
Data: 2017-03-07 00:49:25
3/6/2017 23:51, Zyza rašė:

> ...dažnokai ir praktiškai tau taip :D

> Man rodos niekas nesismulkintų, sunkus girtumas ir tiek. Gal iš bėdos
> pakviestų kitą ekipažą su alkotesteriu, bet kiek pamenu, alkotesteriai
> turi kažkokias apsaugas prieš tokius pagudravimus.

	Na bet turi irasyti ir skaiciu to sunkaus girtumo. Iraso ka,
alkotesterio parodyma - 10 promiliu?
	Pries toki sukciavima vargu ar yra apsauga, cia gi alkotesteris viska
teisingai rodo, iskvepiamame ore is tiesu yra tokia koncentracija, kuri
atitiktu 10+ promiliu, jei tas oras butu iskvepiamas su alkoholiu,
patekusiu i ji per plauciu alveoles is kraujo.
	Nebent prasyti gerokai prasiskalauti burna pries puciant, bet, rodosi,
to nedaro.
	Na atvaziuoja kitas ekipazas, parodo irgi 10+ promiliu. Tuomet toki
reikia is karto i reanimacija vezti gelbeti, o ne paleisti kazkaip
dasigauti iki ligonines paciam kraujui priduoti.
	Kaip teisme butu traktuojama?