Tema: Re: Draudimas ir "nezinomas vairuotojas"
Autorius: Mykas
Data: 2017-02-23 14:57:21

> Šiaip, sprendžiant iš to ką parašei apie įvykį, turėjai pakankamai laiko
> numerį nufotkint.

Tai as ir sakau. Priekinis ju bamperis nukrito su numeriu, kuri jie islipe
is kart pasieme. As jo net nespejau sumatyt.
Galini numeri nusilupo islipes kitas keleivis.
Ko as irgi net nemaciau, nes tuo metu puoliau skambinti.... apie tai man
pasake tik liudininkas stovejes stoteleje, kuris irgi numerio nemate, nes
pasake tik, kad islipo vienas is galines sedynes ir nusiplese galini masinos
numeri...
Todel as isidemejau tik pacia masina,, ka ir nurodziau policijai, nes ji po
smugio uz 1min jau pro mane prasvilpe ant prakasu be jokiu numeriu....